U Posušju je osvanuo zanimljiv plakat na kojemu se na dan Gospojine u toj općini ,15.08.2023.godine najavljuje nastup srpskih turbo-folk izvođača, nikako pjevača jer renomirani pjevači imaju karizmu koja se dostigne dugogodišnjim javnim nastupima i ugledom koji postižu pred probirljivom publikom koja zna što je vrijednost istinske glazbe a ne ugledom kod nekih nacrvrcanih i nadrogiranih muško-ženskih likova, koji ne znaju gdje im je guzica a gdje glava, koji u ritmu tih cajki izvode bedaste i budalaste korake koji nemaju nikakve sveze s plesom ali imaju sveze s degutantnim striptizom u minicama visoko podignutim, ispod kojih se vrlo lako mogu nazrijeti gaćice ili već nešto slično tome, s visoko podignutim pivskim čašama ili alkoholom u zraku.
Taj plakat najavljuje kako će se u svadbenom salonu Bagušić u kojemu su mnogi mladi održali svoje svečane večere nakon Svetog Sakaramenta braka u mjesnim crkvama diljem ŽZH, pa i Dalmacije, održati to tzv.“kafansko veče ili svojevrsni „kafanski striptiz“upravo na dan Gospojine, 15.08.2023.godine kada se u Posjušu skupe Hrvati Katolici iz cijelog svijeta, koji na taj dan odlaze na Svete mise kako bi dali zahvalu Majci svih majki Blaženoj Djevici Mariji, da bi nakon tih misa organizirali u svojim kućama ručak na kojima bi se skupila rodbina iz svih zemalja svijeta u koje su otišli bešćutnom i pogubnom politikom stranke HDZ BiH koja ih je slobodno bez uvijanja možemo reći u te zemlje protjerala, na čemu bi im mogli pozavidjeti i Osmanlije.
Pred večer na Gospojinu silan se narod slijevao u ugostiteljske objekte u Posušju, i lokalne ulice, kako bi se družili, gdje bi dosta mladih znalo upoznati ljubav svog života uživajući u lokalnim delicijama, piću i sladoledu. Prodavači galanterije su uvijek na Gospojinu našli svoju računicu te su uz te ceste izložili svoje artikle jer im je taj dan idealna prilika zaraditi koju KM.
Općinske vlasti su također našle neku računicu u Gospojini pa su putem svojih predstavnika pozivali hrvatske glazbene izvođače da gostuju na njihovom trgu, što je za pohvalu jer su mnogi hrvatski izvođači izvodili svoje skladbe upravo na Gospojinu u Posušju.
Ove godine Majka svih majki Blažena Djevica Marija je prinuđena gledati neviđenu blamažu i debakl u režiji nekih usijanih turbo-folk glava iz Posušja koji su pozvali iste takve i još gore turbo-folk glave u svadbeni salon Bagušić, koji će zacijelo pohoditi mnogi mladi iz Posušje, okolice pa čak i iz cijelog svijeta kako bi slušali te odurne likove koji se valjaju i krevelje na sceni tog svadbenog salona u oskudnoj odjeći pjevajući na ekavici.
U Posušju na dan Gospojine,15.08.2023.godine.
I dok Hrvati redovito uvjeravaju (teško je baš shvatiti koga) kako cajke sluša tamo netko drugi, iz mjeseca u mjesec i iz dana u dan YouTube dokazuje da oni takvu glazbu itekako vole. Tako je u veljači ove godine na YT trendingu u Hrvatskoj jedno vrijeme prvo mjesto nedodirljivo držala folk pjevačica Seka Aleksić s pjesmom naziva “Zakuni se u kurvu”.
Mnogi nezadovoljni Hrvati i Hrvatice koji drže do svoje vjere, tradicije i kulture davali su slijedeće komentare:
“Kakva tragedija grada Zagreba glavnog grada svih Hrvata”, pisala je tad jedna nezadovoljna Zagrepčanka, dok je jedan gospodin zaključio: “Cela Jugoslavija se slila u lijepu njihovu.”
“Ovo je odavno postala sprdnja….Koje to cajkuše dovodite???” žalila se druga korisnica Facebooka.
Hrvati obožavaju Jalu, Bubu, srpske YouTubere i cajke ,Jala Brat x Buba Corelli x Raf Camora, Choda, Emir Đulović i Rada Manojlović imena su koja su zauzela top 3 mjesta u YouTube trendingu u Hrvatskoj ovih dana. dok se s plakata svadbenog salona Bagućić smješkaju :Jana, Ljuba Aličić, Zorana Mićanović i Ivan Kukolj Kuki.
Jedna novinarka se upitala:“Voljela bih znati koja je točno razlika između golih cica na cajkama i golih guzica Leta 3‘?
Npr. Sandra Afrika je javno obznanila kako po nastupu zaradi minimalno 6.000 KM te da je toliko bogata da ima vlastitu jahtu. Ona ima hit pjesmu “Loša u krevetu”.
Jedan naslov je vrištao s naslovnice hrvatskih tiskovina:“Jesu li važnije cajke ili majke“!
Imamo “regionalni sendvič” sastavljen od repera iz BiH i srpskih folk-pjevačica. Čini se da smo uzalud ratovali protiv muslimana i protiv Srba – njihove pjesme ulaze direktno u srca i umove naše djece, navodi se u tekstu u Slobodnoj Dalmaciji.
Svjesni činjenice kako se nikakvim zabranama našoj omladini ne može uskratiti pravo slušanja tog šunda i smeća jer će oni naći načina i put do tih izvođača, pa taman u susjednoj općini, gradu ili županiji gdje će ih po povratku s tih pevaljki čekati vjerna pratiteljica sitnih sati, smrt, potrebita je opće prihvaćena kultura života a ne smrti koja se ponajprije njeguje, čuva i štiti u obitelji, u školi, u društvu, u crkvi, a priklanjanje kulturi života zahtjeva angažman svih slojeva društva, roditelja, branitelja, obrazovnih i javnih djelatnika a poglavito svećenika.
Ukoliko je jedna obitelj zdrava i njeguje Hrvatske katoličke, nacionalne i kulturne vrednote onda je posve jasno kako će teško, zapravo nikako iz takvih obitelji izići djeca koja će pohoditi pevaljke i slušati cajke koje su nespojive s Hrvatskom vjerom, tradicijom i kulturom jer Hrvatska kulturna i glazbena scena pokriva ogroman prostor od Iloka, Zagreba, Zagorja, Istre, Dalmacije, srednje Bosne, i Hercegovine na kojim područjima svaki Hrvat može naći kulturni i glazbeni sadržaju koji će voljeti.
Ne ulazeći u onu čuvenu „o ukusima ne treba raspravljati-de gustibus non est dispuntadum“,jer se ona ne može primijeniti na turbo-folk muziku a ne glazbu, jer tu nema nikakvog ukusa, Hrvati odista imaju mogućnost naći zadovoljstvo u ozbiljnoj glazbi, hrvatskim pop-rock pjevačima i grupama, dalmatinskim klapama, zagorskim popevkama, istarskom melosu, bosanskim šargijama, linđi, guslama, hercegovačkim izvođačima, kojih ima na pretek .
No, naša zaluđena omladina ne nalazi nikakvo zadovoljstvo a ni pražnjenje u takvoj vrsti gore navedene glazbe već u turbo.folku gdje se mogu nalokati, razbiti čaše ili nekoga, gdje se mogu isprazniti od bauštele ili tvornice u kojoj prave aluminijske legure ili montiraju felge, otvore, ili buše rupe u kanalu.
Netko,mada rijetko će reći kako među onima koji slušaju turbo-folk ima i visoko obrazovanih ljudi, no takvih je zacijelo malo, već su slušatelji takvih degutantnih “muzičkih bezvezarija“u principu i u pravilu ljudi niske izobrazbe, koji nisu voljeli knjigu, niti ih je ona zanimala, pa je stoga turbo folk glazba tipa,“razbiću čaše od kristala,vino točim a vino ne pijem, ja sam cvetak čudan cevatak zaonovetak, ili gore navedena loša u krevetu ,ili zakuni se u kurvu pogodna podloga za takve ljude, jer im takva vrsta „muzike“ zbog njihove urođene gluposti lakše pronalazi put u srce, dok je određen broj ljudi koji slušaju takvu glazbu ispražnjen od svih emocija i obzira zbog životne situacije u kojoj se nalaze nakon razvoda, ili su nasilnici u braku, alkoholičari, preljubnici te im takvi ambijenti u zapušenim prostorima odgovaraju jer su već počeli izgarati u dimu svojih neuspjeha i poraza koje slave kao pobjede kad raspravljaju uz silne psovke koja ih je pjesma od tih izvođača“dirnula“u srce .
Ovdje je ne treba griješiti duše pa ne reći kako postoje mnoge stare izvorne narodne pjesme koje slušaju mnogi Hrvati kao što je pjesma tebi majko misli lete,mnogi bosanski sevdasi ili pak makedonska narodna pjesma Zajdi, koje se ne uklapaju u koncept turbo-folka, no ni takve pjesme našu omladinu ne zanimaju već one gore navedene žalopojke u kojima se razbija, ubija, ranjava, plače, juri sto na sat, ponižava, ostavlja,opija.
I upravo takav melos se priprema puštati na Gospojinu u Posušju 15.08.2023.godine.
Gdje ste sada sokolovi Branitelji da obranite svoje?Gdje ste sada udruge proistekle iz Domovinskog rata da snažno zalupite vrata ispred nosa svima onima koji su ih planirali dovesti u vaše i naše Posušje?
Gdje ste ponosna i demokratska vlasti u Posušju sada kada trebate pokazati zube kao neki gradonačelnici hrvatskih općina koji nisu dali odobrenje za nastup takvih ili sličnih srpskih turbo-folk izvođača u njihovim gradovima?
Jeli vaša šutnja očit znak kako su i vaša djeca pohoditelji i slušatelji takvih „muzičkih nakarada“koji planiraju skrnaviti jedan od najvećih blagdana Hrvata Posušja, Širokog Brijega i Sinja na Veliku Gospu?
Gdje ste franjevci iz Posušja pa se ne ni vi ne oglašavate ili vam je još rano se oglašavati jer čekate što će netko drugi poduzeti u svezi tog najavljenog krkanluka u Posušju koje je već naviklo na takve i još gore imbecilne turbo-folk izvođače u diskotekama od kojih prednjači Gaudeamus?
E moj narode!Ukoliko dopustite takav bolan udarac u samo srce Posušja na veliki blagdan nemate se čemu nadati ni vi a ni svi koji šute na te okolnosti. URB HVO-a ŽZH preko toga neće prijeći unatoč šutnji onih koji su plaćeni kako bi šutjeli.
URB HVO-a ŽZH