U neko doba, na TV se pojavi reklama za dnevnik. Panični glas spikera najavljuje dnevnu dozu covid straha: Redovi za cijepljenje u Zagrebu! Eto vidiš, ona će, da se ljudi žele cijepiti.
Ha, gle, pokušavam racionalizirati, Zagreb je velik grad, cca milijun ljudi, neka se 10 % ljudi prijavilo za cijepljenje, to ti je već 100 000 ljudi. Dnevnik ionako nećemo gledati, zastrašivački medijski teror traje već godinu dana, bez prestanka.
Imamo dovoljno razloga za životnu radost da ne bismo sebi dopustili šporkavanje života strahom. Ako nije novi rast broja zaraženih, onda je rast broja umrlih; ako je slučajno u padu broj zaraženih, onda je razlog za strah novi soj virusa; ako nije južnoafrički, onda je britanski, ako nije nijedan od ta dva, onda će novi soj otkriti na institutu Ruđer Bošković.
Nema veze što je, bitno je ucijepiti prije cjepiva strah ljudima od virusa. Klaus Schwab, prononsirani šef eventa pod nazivom Svjetski gospodarski forum u Davosu reče: “Covid-19 je najmanje opasna pandemija koju smo imali prilike iskusiti u zadnjih dva milenija”, vjerojatno čovjek zna što govori, kao što zna i zašto te čemu ovakve unisone reakcije Zapadne civilizacije.
No, ostavimo problem-reakcija-rješenje sustav po strani, idemo vidjeti što vazali uspijevaju postići svojim zastrašivanjem. Najprije redovi za cijepljenje u Zagrebu. Koliko menadžerskih sposobnosti treba za stvaranje redova, ako od prijavljenih 2000 ljudi za cijepljenje pozoveš svih 2000 da dođu u isto vrijeme na cijepljenje? Stvorit će se prigodno red od kilometra, što je tako dobro za TV dnevnik. Ako pritom uzmeš kakvu izjavu od starice od 90 godina koja misli da se cijepi protiv smrti, bit će to pun pogodak, medijska manipulacija odrađena.
Astra Zeneciono cjepivo druge zemlje ne žele ubrizgavati starijima od 65 jer navodno nije učinkovito. To cjepivo, poput svih ostalih koji su odobreni u EU u stvari nije odobreno kao cjepivo, nego kao eksperimentalni lijek. Stoga nas kao ne bi trebalo čuditi da stariji od 65 godina odbijaju primiti taj eksperimentalni lijek, s obzirom na to da se ”pročulo” o neučinkovitosti tog lijeka protiv virusa SARS- COV 19.
U čemu je onda problem? Koliki je postotak ljudi po EU zemljama koje su sumnjičave prema Astra Zenecinom cjepivu, a da su stariji od 65 godina? Je li to 15 %, 30 %? Zar to ne ostavlja ogroman bazen ljudi mlađih od 65 godina koji jedva čekaju cjepivo da bi se mogli vratiti u normalni život?
Idemo vidjeti kako to izgleda po nekim zemljama, koliko doza cjepiva su dobili, koliko potrošili i koliko je uopće uspješna reklamna kampanja za natjeravanje ljudi za cijepljenje plaćena dosad najmanje 25 milijuna EU eura.
BELGIJA: dobili 201 600 doza potrošili 9 832 (4 posto)
BUGARSKA: dobila 117 600 doza potrošili 2 035 (1,73 posto)
NJEMAČKA: dobili 1 452 000 doza potrošili: 189 206 doza (13 posto)
ITALJA: dobili 499 200 doza potrošili 96 621 (19 posto)
FRANCUSKA: dobili 1 137 600 doza potrošili 125 859 (11 posto)
Kakvo je stanje s cjepivima ostalih proizvođača, zasad ne znamo, pretpostavljam da nije previše različito. Čini se da je reklamna kampanja u EU poprilično podbacila te da ljudi nisu toliko glupi, koliko političari i njihovi nalogodavci žele da budu. No, političari imaju još jedan adut u rukavu. Zove se covid-putovnica.
Jučer je održana video konferencija šefova država 27 zemalja članica EU na kojoj je tema bila i covid putovnica. Trebat će tri mjeseca da bi se izradile potvrde o cijepljenju protiv covida-19, izjavila je Angela Merkel. Europska komisija već je obavila tehnički dio, ali trebat će još tri mjeseca da bi se razvio takav digitalni certifikat, rekla je. On bi mogao biti osnova za putovanje državljana trećih zemalja u Europsku uniju, dodala je Merkel. Ne uspije li reklamna kampanja, onda će EU ići s prijetnjom o zabrani putovanja unutar EU i u EU bez digitalne potvrde o cijepljenju.
Treba li dodati da je video konferenciji prisustvovao i HR premijer Plenković, koji nije ni zucnuo hrvatskoj javnosti o svom sudjelovanju u pripremi najveće diskriminacije u povijesti čovječanstva koju nam spremaju EU čelnici. Nema čovjek kad, dok je zauzet obračunom s tri majmuna i obranom vojnika svoje partije od diskriminacije?
Smiješi nam se vesela godina i listopad kao krajnji rok za planove onih koje je inspirirao spomenuti Klaus Schwab, a u vezi s ”najmanje opasnom pandemijom u zadnja dva milenija”.
Logično hr.