Overtonov prozor
(Riječ urednika) – Svi su već pogledali i prokomentirali nastup irske predstavnice u prvom polufinalnom nastupu nakaradnog natjecanja za „Pjesmu Eurovizije“. I dok su mnogi ostali „vrlo iznenađeni i uvređeni“, ponajviše lažni „dušebrižnici“, mi nismo niti malo. Razlog je vrlo jednostavan… Ova manifestacija već godinama služi isključivo za promicanje ciljeva globalističke i sotonističke Agende, a pjesme su uglavnom tek loši plagijati. I dok ljudima koji žive u Hrvatskoj tjednima ispiru mozgove s mantrom kako „Rim tim tagi dim“ zaslužuje pobjedu, većina i dalje smatra da smo mi i dalje samo „teoretičari zavjera“ i da ove mrežne stranice spadaju u tzv. „rubne portale“…
Prekjučerašnji polufinalni nastup predstavnika Irske na Eurosongu čisti je sotonizam. U nastupu – duetu pjevačice i muškarca nije bilo ničeg drugog doli potpuno otvorene sotonističke seanse, procesije prizivanja Sotone, onako baš sasvim javno i otvoreno, pred milijunskom publikom…
Naravno, sve kao i uvijek upakirano je u celofan “umjetničkog performansa”… iako je i samo natjecanje Eurosong već odavno postalo trash i dernek najgore vrste.
To što su prikazali ovo dvoje Iraca nije bilo tek puko subliminalno koketiranje sa sotonizmom, kao što je kod takozvanog „hrvatskog predstavnika Baby Lasagne” ili lani srpskog predstavnika “Luke Blacka”, ali i brojnih drugih predstavnika drugih zemalja zadnjih godina, već je to sada bio vrlo otvoreni sotonizam. Sasvim jasno i otvoreno, sa svom ikonografijom i simbolikom – pentagram, svijeće, molitva, otvaranje portala, bacanje u trans i ostalo…
Ovaj irski performans nadmašio je čak i brojne video spotove, omote CD-ova i ploča svih onih heavy metal grupa, pogotovo tzv.“death metal“ grupa, koje koketiraju s takvim stvarima… Ono što je ovdje bitno je činjenica da sve te grupe nisu nikad bile dio mainstream glazbe, već ono što se popularno naziva „rubna“ glazba… a video spotovi i performansi takvih grupa ne prikazuju se na javnoj TV u tzv. „udarnom terminu“. Zanimljivo, čak i na „liberalnom“ MTV-ju, dok je još bio popularan, takvi horor spotovi smjeli su se puštati tek u tzv. „porno“ satnici, tek nakon 23 sata…
Dakle, nastup predstavnika Irske na Eurosongu u “prime time-u”, kada cijele obitelji sjede pred ekranima nije bio slučajan. Složili se vi ili ne, i ovo je dio onog „postupnog kuhanja žabe“… i to sada polako postaje mainstream… ali ovcoidi i dalje ništa ne razumiju…
Morate biti svjesni da još do prije 30-ak godina, ovakvo nešto ne bi bilo moguće, jer oni koji vuku konce ne bi se usudili ovo prikazati. Ali nešto se dogodilo, nešto se promijenilo i sada je i ovo moguće… Jesu li ljudi jednostavno oguglali (kako znakovita riječ i poveznica s popularnom tražilicom!, op.u.), pa se nitko od ovcoida više posebno ne uzbuđuje zbog toga, baš kao što se ovcoidi nisu uzbuđivali ni prije 10 godina, kada je na Eurosongu podmetnuta reklama LGBT i rodne ideologije u liku žene sa bradom “Conchite Wurst” – austrijskog amaterskog gej pjevača, Toma Neuwirtha, slabašnog glasića koji se ranije neuspješno natjecao u austrijskoj verziji emisije super talent. Inače, Neuwirth je odabran direktno od strane austrijske državne TV ORF, da tada zastupa Austriju, bez ikakvog prednatjecanja.
Tada su mainstream mediji ushićeno laprdali kako „Wurst mora pobijediti“ jer to kao „izraz tolerancije, demokracije… „. I gle čuda, Newuirth, onako s haljinom i bradom, je pobijedio na Eurosongu, nakon čega je bio primljen sa svim počastima od strane tadašnjeg austrijskog predsjednika (inače Bilderbergovca) Heinza Fischera, pa zatim i u EU parlamentu, ali i u UN-u od strane tadašnje Rockefellerove pudlice, tadašnjeg tajnika Korejanca Ban Ki Muna… itd, itd…
Koliko je Neuwirth bio potrošna roba govori neuspjeh njegove pjesme na top listama, a sam album jedan je od većih neuspjeha u svijetu glazbe. Naravno, Neuwirth je vrlo brzo zaboravljen… ali ostala je upamćena izrežirana “pobjeda” ovog projekta propagande rodne ideologije, jer to je bilo vrijeme ofanzive globalističkog kulta, kada su se diljem svijeta, pa i u Hrvatskoj „lomila koplja“ oko legalizacije gej brakova i općenito podvaljivanja rodne ideologije.
S obzirom kako se ovcoidima, malo pomalo, sve može lako prodati, nije daleko ni dan kada će u mainstreamu otvoreno početi promicati i pedofiliju. Prvi koraci u tom pravcu već su i napravljeni, sjetimo se samo lanjske „frke“ oko pedofilnih reklama elitnog modnog koncerna Baleciaga. I dalje mislite da je sve to samo slučajno?
Naravno da nije, sve to spada u već spomenutu taktiku „kuhanja žabe“ ili “Overtonovog prozora”, kojim se ovakve “šokantne” stvari prvo puste u javnost, a zatim se promatraju reakcije. Ako nema nekog većeg otpora, kao što ga dosad nije bilo, mafija kulta samo ide dalje…
Uostalom, navikli smo da nam sve vrlo otvoreno kažu, pa je tako prije 10-ak godina kriminalac Jean-Claude Juncker, dok je bio predsjednik Europske komisije, izjavio: “Mi donesemo neku odluku, damo je u javnost i onda sačekamo neko vrijeme što će se dogoditi. Ako nema neke veće galame i otpora, jer većina ljudi uopće ne shvaća što smo mi odlučili, onda mi idemo dalje – korak po korak – dok se više ne može natrag.”
Eto, tu smo…
Provjeri.hr